ساخت دمنده و مکنده

حالت مطالعه

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با ساخت دمنده و مکنده آشنا کنیم، در ادامه شما را با بهترین شرکت ساخت و طراحی انواع دمنده و مکنده اشنا خواهیم کرد.

ساخت مکنده

همانطور که در مقاله ی مکنده کوره چیست در رابطه با مکنده ها و مزایای ان ها صحبت کرده ایم، میتوانید به راحتی اقدام به ساخت مکنده با کمترین هزینه کنید.

قبل از شروع بررسی ساخت مکنده ابتدا باید در رابطه با انواع مکنده ها و کاربرد ن ها اطلاعات کافی را داشته باشیم.

مکنده ها وظیفه ی گردش هوا و همچینین گرد و غبار را دارند، این دستگاه در دو نوع مکنده صنعتی و سانتریفیوژ در بازار تولید و عرضه میگردد.

از مکنده ها در موارد زیر استفاده میشود:

  • استفاده در پمپ های سم پاشی، پتروشیمی ها، اسید سازی ها و الکل سازی
  • استفاده در سیلو ها، صنایع آبکاری، گالوانیزه، تصفیه آب و فاضلاب و هوادهی فاضلاب برای هوادهی لجن
  • بکارگیری برای تامین هوای ماشین هایی که به هوای بالا احتیاج دارند و یا زدودن گرد و غبار موتور و قطعات خودرو و حتی حیاط و گاراژ منازل
  • بکارگیری در پاک کردن انواع سیستم‌های الکتریکی مانند کیس ‌های کامپیوتر و سرور ها
  • استفاده در خشک کن ها، صنایع تولید آرد و تولید سیمان
  • بکارگیری در معادن، نساجی و صنایع نفت و گاز
  • استفاده در صنایع فلزات، سنگ و حتی صنایع سنگین
  • بکارگیری برای هوادهی استخر های آبزیان
  • استفاده در صنایع کاغذ و مقوا، صنایع چوب و صنایع کاشی و سرامیک

در این بخش فیلم آموزش ساخت مکنده را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ساخت دمنده با فن کامپیوتر

شما میتوانید با فن کامپیوتر نیز اقدام به ساخت دمنده کنید، در این بخش فیلم آموزشی ساخت دمنده با فن کامپیوتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ساخت دمنده کوره

برای ساخت دمنده کوره میتوانید با کمترین تجهیزات اقدام به طراحی و ساخت یک دمنده خانگی کنید، لازم به ذکر است شرکت ساختا دمنده کوره سامی یکی از برترین و محبوب ترین شرکت های ساخت و تولید انواع دمنده کوره بوده که همواره محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه را در بازار عرضه کرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ساخت دمنده کوره با ما تماس بگیرید. 09107733349

ساخت دمنده با موتور جاروبرقی

از جمله مزایای ساخت دمنده با موتور جاروبرقی عبارت اند از:

  • تمیز کردن و از بین بردن گرد و غبار و آلودگی از شیارها و درزهای موزائیک ها و سنگ فرش ها
  • تمیز کردن نقاطی با دسترسی سخت و زدودن آلودگی ها در کمترین زمان و به شیوه عالی
  • انتقال برگ های زرد درختان در فصل پاییز از محوطه خانه و محل کار به نقاط مورد نظر
  • تزریق هوا به وسایل بادی از جمله وسایل بازی کودکان، استخرهای بادی

دمنده با موتور جاروبرقی با ایجاد خلأ درون مخزن و انتقال اختلاف فشار به وجود آمده، هوا از محیط بیرون به درون مخزن انتقال می یابد و آلودگی را نیز به همراه خود وارد مخزن می نماید.

در این بخش فیلم اموزشی ساخت دمنده با موتور جاروبرقی را مشاهده می نمایید:

ساخت دمنده کوره اهنگری

کارگاه ریخته گری سامی از سال ۱۳۶۵ با تولید قطعات حرفه ای و با کیفیت برای شرکت های معتبر کار خود را شروع کرده است. و تا کنون با بیشتر شرکت های معتبر قطعه سازی و صنایع مختلف همکار بوده است. ساخت دمنده کوره اهنگری نیز یکی از تولیدات شرکت سامی بوده که همواره با ارائه بهترین کیفیتريا، رضایت مشتریان خود را به خود جذب کرده است.

در این بخش فیلم آموزشی ساخت دمنده کوره اهنگری را میتوانید مشاهده نمایید.

ساخت فن دست ساز

موارد لازم برای ساخت فن دست ساز عبارت اند از:

  • فن شیشه ای
  • نوار rgb
  • سوکت قفل شو نوار rgb
  • سیم ساده

برای ساخت فن دست ساز خیلی ساده با چسب نوارو به دور فن میپیچیم. در بخش زیر فیلم آموزش ساخت فن دست ساز را مشاهده می نمایید:

ساخت جت فن کوچک

برای تهویه عمومی در هر مکانی که هوای فشرده در آن وجود داشته باشد از جت فن کوچک استفاده میشود.
جت فن برای تهویه مخزن‌های سوخت، مخزن‌های پردازش و فرآوری یا سایر فضاهای محدود و برای بیرون راندن دودها و بخارهای خطرناک یا هوای آلوده‌شده ناشی از جوشکاری، سند بلاست و سایر عملیات مشابه مناسب است.

در این بخش فیلم آموزش ساخت جت فن کوچک را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ساخت دمنده آلومینومی

امروزه دمنده آلومینیومی یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع دمنده ها می باشد که کاربرد های بسیار زیادی از جمله در صنایع و همچنین در کارخانه ها دارد.

لازمه ی ساخت دمنده آلومینومی داشتن تجریه ی کافی در این زمینه و همچنین ابزار و وسایل با کیفیت می باشد، شرکت ریخته گری سامی با داشتن تجربه کافی در زمینه تولید و طراحی انواع دمنده آلومینیومی در حال فعالیت می باشد و همواره بهترین کیفیت را به مخاطبین خود ارائه داده است.

شما در خانه هم میتوانید اقدام به یک ساخت دمنده آلومینومی کنید. لازم به ذکر است ساختن انواع دمنده ها در خانه نسبت به دمنده آلومینیومی ای که توسط شرکت خریداری می شود از کیفیت کمتری برخوردار خواهد بود، در این بخش فیلم آموزش ساخت دمنده آلومینومی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ساخت دمنده فلزی

ساخت دمنده فلزی نیز یکی دیگر از آپشن های شرکت ریخته گری سامی می باشد، دمنده فلزی برای فضاهای خانگی و اماکن تجاری طراحی شده است و با دارا بودن درجه حفاظت موتور IP2X به راحتی می تواند در محل های مرطوب و پر گردوغبار نیز به کار رود.

برای استعلام قیمت ساخت دمنده فلزی با ما تماس بگیرید. 09107733349

ریخته گری دمنده و مکنده فلزی

همانطور که در مقاله ریخته گری چیست گفته شد، به طور کلی ریخته گری دمنده و مکنده فلزی یک فرایند دو گانه ذوب و انجماد محسوب می گردد، که در آن فلز مذاب شده و درون قالب مورد نظر ریخته و طی یک زمان بندی مناسب منجمد می گردد و قطعه نهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر علاقمند به آشنایی با  ریخته گری دمنده و مکنده فلزی هستید و یا این حرفه را به عنوان شغل انتخاب کرده اید یا قصد انجام خدمات ریخته گری آلومینیوم دارید، با ما همراه باشید.

ما در کارگاه ریخته گری دمنده و مکنده فلزی سامی کاستینگ، به عنوان شرکت برتر و واحد تولیدی و طراحی قطعات ریخته گری شناخته شده هستیم. برای دریافت خدمات ذوب و ریخته گری آلومینیوم در تهران با ما تماس بگیرد. 09107733349

سوالات متداول

نحوه ساخت دمنده کوره به چه صورت است؟

دمنده کوره یکی از وسایل پر کاربرد در صنایع می باشد که وظیفه گردش هوا را دارد، داخل مقاله نحوه ساخت دمنده کوره به روش های متفاوت را قرار داده ایم.

ساخت دمنده با فن کامپیوتر امکان پذیر است؟

با استفاده از فن کامپیوتر میتوانید اقدام به ساخت دمنده کنید، داخل مقاله به همراه فیلم آموزشی نحوه ساخت دمنده با فن کامپیوتر را قرار داده ایم.

نحوه ساخت مکنده کوره به چه صورت است؟

برای ساخت مکنده کوره شما میتوانید با کمترین وسایل اقدام به ساخت کنید، داخل مقاله تمامی روش های ساخت مکنده کوره را قرار داده ایم.

امتیاز به این مطلب

اشتراک گذاری:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram
مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *