هواکش صنعتی چیست

حالت مطالعه

هواکش صنعتی یکی از دستگاه های محبوب و پر کاربردی می باشد که همواره در تمامی صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. وظیفه ی این دستگاه تهویه هوا بوده و به عنوان وسیله ای برای تهویه کردن هوای یک محیط استفاده میشود. اگر نمیدانید هواکش صنعتی چیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع هواکش صنعتی و قیمت هر نوع از آن ها آشنا کنیم.

هواکش صنعتی چیست

همانطرو که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، هواکش صنعتی دستگاهی برای تهویه هوا می باشد که میتوان گفت در تمامی صنایع و در تمامی مکان ها و محیط ها از جمله سوله ها، کارگاه ها و کارخانه ها و… مورد اتسفاده قرار میگیرد.

تاریخچه ی هواکش صنعتی به زمان های بسیار قدیم برمیگردد چرا که افراد همواره به دنبال راهی برای تهویه کردن هوا و وارد کردن هوای تازه به محیط مورد نظرشان بوده اند.

در زمان های قدیم افراد هوا را با یک روش طبیعی انجام می دادند به این گونه که راه هایی برای ورود و خروج هوا قرار داده می شد، اما اکنون استفاده از هواکش های صنعتی و هواکش های خانگی بسیار افزایش یافته است، چرا که با پیشرفت تکنولوژی شاهد بروزرسانی شدن روش های تهویه هوا شده ایم.

انواع هواکش صنعتی

حال که با هواکش صنعتی و تاریخچه آن اشنا شدیم زمان آن رسیده است که شما را با انواع هواکش صنعتی آشنا کنیم، انواع هواکش صنعتی عبارت اند از:

  • هواکش صنعتی پروانه ای
  • هواکش صنعتی لوله محوری
  • هواکش صنعتی پره محوری
  • هواکش صنعتی گریز از مرکز
هواکش صنعتی 1
هواکش صنعتی 1
مشخصات هواکش صنعتی 1
مشخصات هواکش صنعتی 1

هواکش صنعتی پروانه ای یکی از انواع هواکش می باشد که در آن از پره ها برای تهویه هوا استفاده شده است، هواکش صنعتی پروانه ای در ابعاد متعددی در بازار عرضه میگردد.

هواکش صنعتی لوله محوری

یکی از انواع هواکش صنعتی بوده که به صورت لوله محوری می باشد، از این نوع هواکش صنعتی معمولا در سالن های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد، برای خرید هواکش صنعتی لوله محوری با ما تماس بگیرید. 09107733349

 هواکش صنعتی2
هواکش صنعتی2
 مشخصات هواکش صنعتی2
مشخصات هواکش صنعتی2

هواکش صنعتی پره محوری

هواکش صنعتی پره محوری نیسز یکی دیگر از انواع هواکش صنعتی می باشد که همواره انتخاب افرادی می باشد که به دنبال تهویه هوا در سالن های بزرگ هستند، این وسیله یکی از پر کاربرد ترین انواع هواکش صنعتی به شمار می آید.

هواکش صنعتی3
هواکش صنعتی3
مشخصات هواکش صنعتی3
مشخصات هواکش صنعتی3

هواکش صنعتی گریز از مرکز

هواکش صنعتی گریز از مرکز یکی از بهترین نوع در انواع هواکش صنعتی می باشد که بیشتر در مناطق کشاورزی و محل های کشاورزی و باغ ها مورد استفاده قرار میگیرد، یکی از اصلی ترین کاربرد این نوع از هواکش های صنعتی تهویه هوا در محیط های باز می باشد.

هواکش صنعتی4
هواکش صنعتی4
مشخصات هواکش صنعتی4
مشخصات هواکش صنعتی4

با توجه به گفته های بالا میتوانیم این نتیجه را بگیریم که در کار خانه ها و محیط های صنعتی که با توجه به نوع شغل و محصول تولیدی، آلودگی بیشتری در هوا تولید می شود و سلامت کار کنان را به خطر می اندازد، هوای پاک و تمیز بسیار مهم است و هواکش صنعتی که در این محیط ها نصب می شود، باید بتواند حجم بیشتری از هوا را جا به جا کند به همین دلیل در این هواکش ها از الکتروموتور قوی تری استفاده می شود.

در بخش زیر قیمت انواع هواکش صنعتی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

قیمت هواکش صنعتی

از آنجا که هواکش های صنعتی انواع متعددی دارمند که هرکدام دارای ابعاد و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد باید بگوییم قیمت هواکش صنعتی نیز متناسب با نوع آن متغیر خواهد بود، قیمت هواکش صنعتی متناسب با متریال استفاده شده در ساخت آن نیز متفاوت می باشد، گر از هواکش صنعتی به درستی و در شرایط صحیح استفاده گردد، مزایای مختلفی را به همراه خواهند داشت.

همانطور که میدانید هواکش صنعتی با حذف آلاینده ها، ذرات معلق، دود و بوهای نامطبوع، هوای محیط را مطبوع می سازند، علاوه بر این از آنجایی که هواکش های صنعتی دما و میزان رطوبت محیط را کاهش می دهد مزایا متعددی را در اختیار کارخانه‌‌ جات قرار می دهند.

هرکدام از انواع مختلف مدل های هواکش صنعتی سازوکار و عملکرد ویژه ی مربوط به خود را دارند که در بخش های بالایی آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم، بنابراین استفاده از هرکدام از آن ها مزایای خاصی را به همراه خواهند داشت.

هواکش صنعتی 5
هواکش صنعتی 5
مشخصات هواکش صنعتی5
مشخصات هواکش صنعتی5

قیمت هواکش صنعتی بی صدا

هواکش های صنعتی در نوع های بی صدا نیز همواره در بازار عرضه میگردند، هواکش بی صدا را میتوان جزئ بهترین هواکش های صنعتی نام برد، قیمت هواکش صنعتی بی صدا متناسب با برند انتخابی شما متغیر می باشد، میتوان به صورت میانگین قیمت هواکش صنعتی بی صدا را از 2.000.000 تومان تا 8.000.000 تومان در نظر گرفت. برای استعلام قیمت هواکش صنعتی بی صدا با ما تماس بگیرید. 09107733349

هواکش صنعتی 6
هواکش صنعتی 6
مشخصات هواکش صنعتی6
مشخصات هواکش صنعتی6

قیمت هواکش صنعتی بزرگ

همانطور که میدانید هزینه و قیمت هواکش ها متناسب با ابعاد و کاربرد آن ها متفاوت خواهد بود، قیمت هواکش صنعتی بزرگ نیز متناسب با هزینه دیگر نوع های هواکش ها بیشتر خواهد بود. هواکش صنعتی بزرگ بیشاتر در محیط هایی با مساحت زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

هواکش صنعتی 7
هواکش صنعتی 7
مشخصات هواکش صنعتی7
مشخصات هواکش صنعتی7

قیمت هواکش صنعتی دست دوم

هواکش صنعتی دست دوم نیز در وبسایت هایی مانند دیجی کالا و همچنین دیوار و ترب موجود می باشد، قیمت هواکش صنعتی دست دوم متناسب با کارکرد آن و همچنین میزان ابعاد آن متفاوت بوده و از 500.000 تومان تا 6.000.000 تومان می باشد.

هواکش صنعتی موتوژن

هواکش صنعتی موتوژن یکی از انواع هواکش های محبوبی می باشد که با قدرت هوادهی 10800 متر مکعب بر ساعت مناسب برای نصب در سیستم های تهویه فضاهای متوسط و بزرگ، فضاهای صنعتی، گلخانه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کارگاه ها، مرغداری ها و مزارع صنعتی، پارکینگ ها و انبارهای صنعتی طراحی شده است.

قیمت هواکش صنعتی سانتریفیوژ

قیمت هواکش صنعتی سانتریفیوژ متناسب با توان و همچنین ابعاد آن معمولا از 5.000.000 تا 12.000.000 تومان می باشد، برای استعلام قیمت هواکش صنعتی سانتریفیوژ با ما تماس بگیرید. 09107733349

هواکش سانتریفیوژی یک دستگاه مکانیکی برای حرکت هوا یا سایر گازها در جهت و زاویه 90 درجه برای تهویه می باشد. در واقع هواکش سانتریفیوژی قسمتی اصلی و جدای ناپذیر از سیستم تهویه هوا است. این نوع از اگزاست فن ها در صنایع مختلف کاربرد های متنوعی دارند.

هواکش صنعتی بی صدا

همانطور که بالا تر نیز گفته شد هواکش صنعتی بی صدا بهترین نوع این هواکش ها می باشد، هواکش صنعتی بی صدا یکی از انواع تجهیزاتی است که در محیط های مختلف، مانند کارخانه‌جات، کتابخانه ها، هتل ها، معادن، سالن های بزرگ و … مورد استفاده قرار می گیرد.

هواکش صنعتی بی صدا بر خلاف مدل های عادی آلودگی صوتی بسیار ناچیزی تولید می کنند. میزان صدای تولید شده توسط یک هواکش صنعتی بی صدا بسیار کمتر از دیگر هواکش های صنعتی می باشد.

سوالات متداول

هواکش صنعتی چیست؟

هواکش صنعتی یکی از وسایل ضروری برای تهویه هوا می باشد که انواع متعددی دارد، داخل مقاله در رابطه با هواکش صنعتی و کاربرد آن به صورت جامع صحبت کرده ایم.

قیمت هواکش صنعتی چقدر است؟

قیمت هواکش صنعتی متناسب با نوع آن و همچنین ابعاد ان از 2.000.00 تومان تا 15.000.000 تومان متغیر می باشد. برای استعلام قیمت هواکش صنعتی تماس بگیرید. 09107733349

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram
مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *